środa, 5 sierpnia 2020

13. Tutorial: Jak zrobić stajnię dla źrebiąt? Schleich, Collecta, Breyer.

Hej. Powiem prosto z mostu: zrobiłam sobie kilkudniową przerwę od telefonu. No, bo ile można gapić się w ekran? Pogody do zdjęć też nie było. Dlatego... Wykombinowałam stajnię dla źrebiąt z pudełka po gilzach papierosowych, które zwinęłam dziadkowi (zresztą, i tak mu się skończyły xD). W sensie, zwinęłam pudełko, nie gilzy 😂


UWAGA: Nie namawiam nikogo do palenia papierosów ani popadania w jakikolwiek inny nałóg. Jeśli nie skończyliście 18 lat, o pudełko poproście dorosłych.

Potrzebne nam będą:
- pudełko po 250 sztukach gilz,
- figurka źrebaka,
- nożyczki,
- linijka,
- farby plakatowe,
- pędzelek,
- kubek,
- woda.

Instrukcja krok po kroku:
1. Bierzemy pudełko i przecinamy na pół równo na środku przednią ścianę. Do tego przyda nam się linijka.



2. Powstałe "skrzydła" odcinamy od podłoża. Im dalej wytniecie, tym szersze będą drzwi stajni.


3. Malujemy stajnię (nie polecam jasnych kolorów, np. żółty - słabo kryją niebieskie elementy). Później malujemy ją jeszcze kilka razy, by kolor dokładnie wszystko pokrył (oczywiście malujemy po wyschnięciu każdej następnej warstwy).


4. Malujemy ozdoby. Ewentualnie możemy zrobić coś w środku, ale muszę przyznać, że nie miałam pomysłu, co.


5. W środku możemy położyć sianko lub przykleić piach. Mam zamiar to zrobić, kiedy tylko kupię klej, bo młodsze siostry już wykorzystały mi całą tubkę.

🎨🖌✂📏

6. Możemy zacząć zabawę! Efekt końcowy:



Ewentualnie zmieści się tu duży koń.


Albo klacz ze źrebakiem.


Pudełko się zamyka. Nie chciało mi się malować "dachu" i tylnej ściany. Zapewne wymyślę coś do dorobienia w środku, bo jakoś tam pusto. Hmm... Może jakiś kartonowy żłób?

Pa,
Riley

Ps. Przy okazji stworzyłam zakładkę "polecane strony". Jeśli kogoś tam pominęłam, proszę się upomnieć w komentarzu pod w/w stroną 😉

8 komentarzy:

  1. Do środka można zrobić jakieś poidło do pojenia koni (tu przykład: https://panfarmerek.pl/product-pol-6082-Poidlo-K75-z-zaworem-rurkowym-dla-koni-i-bydla-zestaw-5-sztuk.html), np. z spinacza układamy kształt poidła, przyklejamy papier do środka i jest :). Hm, w sumie fajne pomysły na tutoriale 😂. Jeżeli pozwolisz, porobię parę takich akcesorii do stajni na tutoriale (napiszę, że zainspirowałam się dzięki temu ;)).
    Ogólnie bardzo fajny pomysł, jakaś stajnia na źrebaki by mi się przy… w sumie ostatnio robiłam porządki z kartonami po stajniach itp. i wyszło 6 kilku litrowych worków… wolę tego nie powtarzać 😄.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pomysły :D Jasne, że możesz! ;D Nie mogę się już doczekać tutoriali w Twoim wykonaniu.
      Pozdrawiam,
      Riley

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Rety, nie wiedziałam, że te pudełka są takie olbrzymiaste!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem, czy takie olbrzymiaste? Po 500 szt jest jeszcze większe :D
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Przerwa od telefonu to zawsze dobry pomysł, a czas spędzony kreatywnie to dobrze spędzony czas :)
    Pozdrawiam :)
    http://siren-singing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz (nawet niezbyt pozytywny) zachęca mnie do dalszego pisania. Za każdy serdecznie dziękuję! :)